Garantie

We doen ons best producten van hoge kwaliteit voor u uit te zoeken.

Toch kan het altijd voorkomen dat een product onverhoopt kapot gaat.

U bent wettelijk verplicht dit binnen 2 maanden aan ons te melden.
In de algemene voorwaarden vind u meer informatie over de garantie.

Indien producten bij levering beschadigd aangekomen zijn of ontbreken, dient u dit binnen 48 uur aan ons te melden.

 

Wij doen ons best alleen de beste producten voor u uit te zoeken. Dat betekend niet dat onze producten niet kapot kunnen. Wij vragen u rekening te houden met:

  • Ons honden- en kattenspeelgoed is niet onverwoestbaar, net zoals al het andere speelgoed. Zelfs de aller stevigste speeltjes kunnen kapot. U dient altijd toezicht te houden tijdens het spelen. Op bijt en sloopschade zit geen garantie. 
  • Natuurlijke kauwsnacks zijn een gezond tussendoortje voor de hond. Echter zijn sommige honden erg gulzig. Er kan altijd iets in de keel schieten, net zoals bij ander voer en snacks. Houd altijd toezicht bij het geven van kauwsnacks. Houd goed in de gaten of de hond goed kauwt en geen hele stukken doorslikt. Het voeren van kauwsnacks is op eigen risico. U kunt zelf het beste inschatten wat geschikt is voor uw hond. Bij vragen mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. 
  • Verder geld voor al onze producten dat er verstandig mee omgegaan dient te worden, en dat het alleen gebruikt moet worden op de manier waarop het bedoeld is. Voor een verdere beschrijving van garantievoorwaarden verwijzen we u naar onze algemene voorwaarden.

Klachten

Bij klachten kunt u zich melden via info@zoezoo.nl. We doen ons best de klacht naar tevredenheid op te lossen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.