Let op: Het is nog steeds erg druk bij de pakketdiensten. Het kan dus langer duren dan gebruikelijk voordat u uw pakketje ontvangt. U kunt uw bestelling volgen via de track&trace link die u ontvangt via e-mail zodra de zending verwerkt is bij PostNL. Bij vragen kunt u contact met ons opnemen.

Levering

We verzenden pakketjes dezelfde of de volgende werkdag (tenzij anders aangegeven).

Meestal worden pakketten binnen Nederland binnen 1-2 werkdagen geleverd, echter is dit afhankelijk van PostNL. 

Indien u speciale wensen heeft voor de aflevering, zoals alléén op het bezorgadres afleveren, een speciale bezorgdag, avondbezorging of ophalen bij een PostNL punt, kunt u ons voor het plaatsen van de bestelling een mailtje sturen. Dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Mocht er een artikel speciaal voor u gemaakt worden of een later verzendmoment hebben, wordt de hele bestelling later verzonden (tenzij anders afgesproken). Mochten we de levertijd niet kunnen halen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten zijn:

Nederland: €5.95 per pakket, vanaf €70,- gratis

België: €7.95 per pakket, vanaf €100,- gratis

Voor pakketten met een andere bestemming neemt u contact met ons op.
U kunt ook een bestelling komen afhalen. Voor meer informatie over het afhaalpunt bekijkt u de pagina ‘afhaalpunt’.

Recyclen

Bij ZoeZoo vinden we het milieu heel belangrijk. We gebruiken daarom zo min mogelijk plastic en we streven ernaar om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken. Daarom kan het voorkomen dat uw producten geleverd worden in een gerecyclede doos. We hergebruiken de dozen die we ontvangen, als deze nog in goede staat verkeren. We kopen geen plastic verzendmaterialen in, indien er plastic verzendmaterialen in uw pakketje zitten hebben we deze hergebruikt van een levering die we ontvangen hebben. We streven ernaar om zo min mogelijk plastic te gebruiken.

Onjuiste gegevens

Indien u onjuiste adresgegevens heeft doorgegeven, dient u zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het pakket nog niet verzonden is wordt dit aangepast door ons. Als het product al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Het invullen van de juiste gegevens is altijd uw eigen verantwoordelijkheid.

Retour

Na ontvangst van de bestelling heeft u 14 dagen om het product te retourneren. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op voor verdere instructies!

Na het aanmelden van de retourzending heeft u 14 dagen de tijd om het pakket op te sturen.

Het orderbedrag van de retour gestuurde producten wordt gecrediteerd.

De producten die retour gestuurd worden dienen onbeschadigd te zijn in de originele verpakking. Indien we beschadigde producten ontvangen of een verpakking die meer dan noodzakelijk beschadigd is zullen we de waardevermindering aan u doorberekenen. Het verschuldigde bedrag wordt binnen 14 dagen na annuleren aan u overgemaakt mits de producten onbeschadigd zijn ontvangen.

Zorg er voor dat de producten goed verpakt zijn!

De verzendkosten voor het retour sturen van de producten zijn voor uw eigen rekening. Voor deze verzendkosten kunt u het beste uw vervoerder contacteren.

Alleen als een product retour gestuurd moet worden door een fout van onze kant (de keuze van producten, bijvoorbeeld de maat van een tuig, blijft altijd uw eigen verantwoordelijkheid), betalen wij de verzendkosten.

Indien door de annulering van een product het restbedrag onder de grens voor gratis verzendkosten komt, worden deze verzendkosten alsnog bij u in rekening gebracht.

Uitgesloten van retour

Op (persoonlijke) producten die voor u op maat gemaakt worden (volgens uw specificaties) is het herroepingsrecht niet van toepassing. De koop is definitief na betaling.

Producten die gekocht worden met THT (tenminste houdbaar tot) korting kunnen niet geretourneerd worden gezien de beperkte houdbaarheid.

Op=Op uitverkoop artikelen kunnen niet geretourneerd worden omdat deze uit het assortiment gaan.

Om de kwaliteit van onze producten te bewaren kunnen diepvriesproducten niet geretourneerd worden aangezien we geen garantie hebben dat deze producten ten alle tijde diepgevroren zijn geweest. Indien een diepvriesproduct ontdooit en weer opnieuw ingevroren is heeft dit gevolgen voor de kwaliteit. 

Ruilen

Het is mogelijk een product te ruilen, bijvoorbeeld als een tuigje net niet helemaal past. Om te ruilen kunt u het beste contact met ons opnemen. De kosten voor de retourzending zijn voor uzelf. De kosten voor de verzending van het nieuwe product zijn voor uzelf, tenzij u aan het minimumbedrag voor gratis verzending komt.