Let op: Door de lockdown is het bij de pakketdiensten nog steeds druk. Het kan dus langer duren dan gebruikelijk voordat u uw pakketje ontvangt. U kunt uw bestelling volgen via de track&trace link die u ontvangt via e-mail zodra de zending verwerkt is bij PostNL. Bij vragen kunt u contact met ons opnemen.

Verzending

Pakketten worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Wij verzenden pakketten van maandag t/m vrijdag. In bijna alle gevallen kunnen wij bestellingen die voor 16:00 binnen gekomen zijn dezelfde dag nog verzenden. In een enkel geval wordt het pakket de volgende werkdag verzonden.

Normaal gesproken wordt een pakket de dag na verzending bezorgd, echter kan het zijn dat er vertragingen zijn bij de pakketdienst.

Mocht er een artikel speciaal voor u gemaakt worden of een later verzendmoment hebben, wordt de hele bestelling later verzonden (tenzij anders afgesproken). Mochten we de levertijd niet kunnen halen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten zijn:

Nederland: €5.95 per pakket, vanaf €70,- gratis
Regiobezorging: €2,- per pakket, vanaf €20,- gratis 

Meer informatie over afhalen of regiobezorging vind je op deze pagina.

Voor pakketten met een andere bestemming neemt u contact met ons op.
 

Recyclen

Bij ZoeZoo vinden we het milieu heel belangrijk. We gebruiken daarom zo min mogelijk plastic en we streven ernaar om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken. Daarom kan het voorkomen dat jouw producten geleverd worden in een gerecyclede doos. We hergebruiken de dozen die we ontvangen, als deze nog in goede staat verkeren. Daarnaast gebruiken wij het opvulmateriaal dat wij binnen krijgen waar mogelijk opnieuw. Wij kopen alleen papieren opvulmateriaal in, indien je plastic opvulmateriaal zoals luchtkussens of bubbeltjesplastic aantreft is dit hergebruikt. Door deze producten opnieuw te gebruiken wordt het milieu minder belast!

Onjuiste gegevens

Indien u onjuiste adresgegevens heeft doorgegeven, dient u zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het pakket nog niet verzonden is wordt dit aangepast door ons. Als het product al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Het invullen van de juiste gegevens is altijd uw eigen verantwoordelijkheid.

Retour

Na ontvangst van de bestelling heeft u 14 dagen om het product te retourneren. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op voor verdere instructies!

Na het aanmelden van de retourzending heeft u 14 dagen de tijd om het pakket op te sturen.

Het orderbedrag van de retour gestuurde producten wordt binnen 14 dagen terugbetaald mits de producten in goede staat ontvangen zijn.

De producten die retour gestuurd worden dienen onbeschadigd te zijn in de originele verpakking. Indien we beschadigde producten ontvangen of een verpakking die meer dan noodzakelijk beschadigd is zullen we de waardevermindering aan u doorberekenen.

Zorg er dus voor dat de producten goed verpakt zijn!

De verzendkosten voor het retour sturen van de producten zijn voor uw eigen rekening. Voor deze verzendkosten kunt u het beste uw vervoerder contacteren. Meestal zijn deze ongeveer €7,-

Heeft u de verkeerde producten ontvangen of klopt er iets niet? Neem dan contact met ons op.

Indien door de annulering van een product het restbedrag van de bestelling onder de grens voor gratis verzendkosten komt, worden deze verzendkosten alsnog bij u in rekening gebracht.

Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourneren. 

Uitgesloten van retour

Op (persoonlijke) producten die voor u op maat gemaakt worden (volgens uw specificaties) is het herroepingsrecht niet van toepassing. De koop is definitief na betaling.

Producten die gekocht worden met THT (tenminste houdbaar tot) korting kunnen niet geretourneerd worden gezien de beperkte houdbaarheid.

Om de kwaliteit van onze producten te bewaren kan voer, waaronder diepvriesproducten, niet geretourneerd worden aangezien we geen garantie hebben dat deze producten ten alle tijde in de juiste condities bewaard zijn/diepgevroren zijn geweest. Indien een diepvriesproduct ontdooit en weer opnieuw ingevroren is heeft dit gevolgen voor de kwaliteit. 

Ruilen

Het is mogelijk een product te ruilen, bijvoorbeeld als een tuigje niet helemaal past. Om te ruilen kunt u het beste contact met ons opnemen. De kosten voor de retourzending zijn voor uzelf. De kosten voor de verzending van het nieuwe product zijn voor u, tenzij u aan het minimumbedrag voor gratis verzending komt.