Let op: Het is bij de pakketdiensten nog steeds druk. Het kan dus langer duren dan gebruikelijk voordat je jouw pakketje ontvangt. Je kunt jouw bestelling volgen via de track&trace link die je ontvangt via e-mail zodra de zending verwerkt is bij PostNL. Bij vragen kun je contact met ons opnemen.

 

Verzending

Pakketten worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Wij verzenden pakketten van maandag t/m vrijdag. In bijna alle gevallen kunnen wij bestellingen die voor 16:00 binnenkomen zijn dezelfde dag nog verzenden. In een enkel geval wordt het pakket de volgende werkdag verzonden.

In de meeste gevallen zal het pakketje de volgende werkdag bezorgd worden door PostNL. Het is echter mogelijk dat het pakket iets langer onderweg is, door drukte bij PostNL. Houd de Track&Trace code die je via e-mail ontvangt zodra het pakket door PostNL verwerkt is in de gaten voor de laatste updates.

Mocht er een artikel speciaal voor jouw gemaakt worden of een later verzendmoment hebben, wordt de hele bestelling later verzonden (tenzij anders afgesproken). Mochten we de levertijd niet kunnen halen, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

 

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten zijn:

Nederland: €5.95 per pakket, vanaf €70,- gratis
Regiobezorging: €2,- per pakket, vanaf €20,- gratis 

Meer informatie over afhalen of regiobezorging vind je op deze pagina.

Voor pakketten met een andere bestemming neemt u contact met ons op.
Indien er niemand thuis is op het moment van bezorging zal PostNL mogelijk het pakketje bij de buren bezorgen. Als dat niet mogelijk is zal het pakketje bij een PostNL locatie in de buurt worden afgegeven. Hier kun je het pakket dan afhalen. 
Via de Track&Trace vind je de laatste informatie over de bezorging van het pakket. PostNL stopt per 1 juli met papieren briefjes in de brievenbus als het pakket niet bezorgd kon worden. Deze informatie kun je nu terugvinden op de T&T pagina. Haal je pakketje op tijd op bij het PostNL punt, na 7 dagen wordt het pakketje namelijk automatisch retour gestuurd.  
 

Recyclen

Bij ZoeZoo vinden we het milieu heel belangrijk. We gebruiken daarom zo min mogelijk plastic en we streven ernaar om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken. Daarom kan het voorkomen dat jouw producten geleverd worden in een gerecyclede doos. We hergebruiken de dozen die we ontvangen, als deze nog in goede staat verkeren. Daarnaast gebruiken wij het opvulmateriaal dat wij binnen krijgen waar mogelijk opnieuw. Wij kopen alleen papieren opvulmateriaal in, indien je plastic opvulmateriaal zoals luchtkussens of bubbeltjesplastic aantreft is dit hergebruikt. Door deze producten opnieuw te gebruiken wordt het milieu minder belast!

 

Onjuiste gegevens

Indien je onjuiste adresgegevens heeft doorgegeven, dien je zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het pakket nog niet verzonden is wordt dit aangepast door ons. Als het product al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Het invullen van de juiste gegevens is altijd jouw eigen verantwoordelijkheid.

 

Retourneren

Wil je een product of de gehele bestelling retour sturen? Meld de retour aan door een e-mail te versturen naar info@zoezoo.nl. Vermeld hierin het bestelnummer & de producten die je retour wilt sturen (vermeld hierbij indien van toepassing ook de maat, de kleur en het aantal). Wij zullen dan via e-mail verdere instructies geven om het pakket retour te sturen. Een retour kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aangemeld worden. 

Het retouradres ontvangt u van ons zodra de retour is aangemeld. Let op: Wij kunnen bij ons magazijn/vestigingsadres of afhaaladres géén pakketten ontvangen. Stuur dus géén retourpakket naar ons vestigings- of afhaaladres, maar gebruik het adres dat u van ons ontvangt na het aanmelden van de retour!

Na het aanmelden van de retourzending heb je 14 dagen de tijd om het pakket op te sturen.

Het orderbedrag van de retour gestuurde producten wordt binnen 14 dagen terugbetaald mits de producten in goede staat ontvangen zijn.

De producten die retour gestuurd worden dienen onbeschadigd te zijn in de originele verpakking. Indien we beschadigde producten ontvangen of een verpakking die meer dan noodzakelijk beschadigd is zullen we de waardevermindering doorberekenen.

Zorg er dus voor dat de producten goed verpakt zijn!

De kosten voor het retourneren betaal je zelf. Voor deze verzendkosten kun je het beste jouw vervoerder contacteren. Meestal zijn deze ongeveer €7,-. Door ons de track & trace van het pakket te sturen kunnen wij zorgen dat we de retour zo goed mogelijk ontvangen waardoor wij sneller tot terugbetaling kunnen overgaan. 

Heb je de verkeerde producten ontvangen of klopt er iets niet? Neem dan contact met ons op via info@zoezoo.nl.

Indien door het retour sturen van een product het restbedrag van de bestelling onder de grens voor gratis verzendkosten komt, worden deze verzendkosten alsnog in rekening gebracht.

Bekijk onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourneren. 

 

Uitgesloten van retour

Op (persoonlijke) producten die voor jou op maat gemaakt worden (volgens jouw specificaties) is het herroepingsrecht niet van toepassing. De koop is definitief na betaling.

Producten die gekocht worden met THT (tenminste houdbaar tot) korting kunnen niet geretourneerd worden gezien de beperkte houdbaarheid.

Om de kwaliteit van onze producten te bewaren kan voer, waaronder diepvriesproducten, niet geretourneerd worden. Dit omdat we geen garantie hebben dat deze producten ten alle tijde in de juiste condities bewaard zijn/diepgevroren zijn geweest. Indien een diepvriesproduct ontdooit en weer opnieuw ingevroren is heeft dit (mogelijk ernstige) gevolgen voor de kwaliteit. 

 

Ruilen

Het is mogelijk een product te ruilen, bijvoorbeeld als een tuigje niet helemaal past. Om te ruilen kunt u het beste contact met ons opnemen. De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening. De kosten voor de verzending van het nieuwe product zijn voor jou, tenzij je aan het minimumbedrag voor gratis verzending kom