Levering

We proberen de pakketjes dezelfde werkdag of de werkdag erna te verzenden.

Meestal worden pakketten binnen 1-2 werkdagen geleverd, echter is dit afhankelijk van postNL.

Mocht er een artikel speciaal voor u gemaakt worden of een later verzendmoment hebben, wordt de hele bestelling later verzonden (tenzij anders afgesproken). Mochten we de levertijd niet kunnen halen, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten zijn:

Nederland: €5.95 per pakket, vanaf €70,- gratis

België: €7.95 per pakket, vanaf €100,- gratis

Voor pakketten met een andere bestemming neemt u contact met ons op.

Recyclen

Bij ZoeZoo vinden we het milieu heel belangrijk. We gebruiken daarom zo min mogelijk plastic en we streven ernaar om zoveel mogelijk materialen te hergebruiken. Daarom kan het voorkomen dat uw producten geleverd worden in een gerecyclede doos. We hergebruiken de dozen die we ontvangen, als deze nog in goede staat verkeren. 

Afhaalpunt

We hebben een afhaalpunt voor het (gratis) afhalen van bestellingen. Het is alleen mogelijk bestellingen af te halen indien voor deze optie gekozen is in het bestelproces, op de aangegeven dag, aangezien we op de afhaallocatie geen voorraad hebben.

We hebben wekelijks een afhaalmoment op vrijdagavond van 19:00 uur tot 20:00. Voor het afhalen van de bestelling neemt u uw bevestigingsemail mee (op papier of op de telefoon). Afhalen op andere momenten is niet mogelijk!

Het adres van het afhaalpunt is:

Van Vlattenstraat 167

5975 SE Sevenum.

Het is mogelijk bij het afhalen contant te betalen of te pinnen.

Retour

Na ontvangst van de bestelling heeft u 14 dagen om het product te retourneren. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op!

Na het aanmelden van de retourzending heeft u 14 dagen de tijd om het pakket op te sturen.

Het orderbedrag van de retour gestuurde producten wordt gecrediteerd.

De producten die retour gestuurd worden dienen onbeschadigd te zijn in de originele verpakking. Indien we beschadigde producten ontvangen of een verpakking die meer dan noodzakelijk beschadigd is zullen we de waardevermindering aan u doorberekenen. Het verschuldigde bedrag wordt binnen 14 dagen na annuleren aan u overgemaakt mits de producten onbeschadigd zijn ontvangen.

Zorg er voor dat de producten goed verpakt zijn!

De verzendkosten voor het retour sturen van de producten zijn voor uw eigen rekening. Voor deze verzendkosten kunt u het beste uw vervoerder contacteren.

Alleen als een product retour gestuurd moet worden door een fout van onze kant (de keuze van producten, bijvoorbeeld de maat van een tuig, blijft altijd uw eigen verantwoordelijkheid), betalen wij de verzendkosten.

Indien door de annulering van een product het restbedrag onder de grens voor gratis verzendkosten komt, worden deze verzendkosten alsnog bij u in rekening gebracht.

Persoonlijke producten

Op producten die voor u op maat gemaakt worden (volgens uw specificaties) is het herroepingsrecht niet van toepassing. De koop is definitief na betaling.

Onjuiste gegevens

Indien u onjuiste adresgegevens heeft doorgegeven, dient u zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Als het pakket nog niet verzonden is wordt dit aangepast door ons. Als het product al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Het invullen van de juiste gegevens is altijd uw eigen verantwoordelijkheid.

Ruilen

Het is mogelijk een product te ruilen, bijvoorbeeld als een tuigje net niet helemaal past. Om te ruilen kunt u het beste contact met ons opnemen. De kosten voor de retourzending zijn voor uzelf. De kosten voor de verzending van het nieuwe product zijn voor uzelf, tenzij u aan het bedrag voor gratis verzending komt.