.
.
.
.
Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@zoezoo.nl
Bestellen
Je kunt je bestelling online betalen via iDeal of Creditcard. Indien je je bestelling komt afhalen kun je ook pinnen als je de bestelling komt ophalen.
Je kunt een kortingsbon op 2 manieren gebruiken. In de winkelmand heb je de optie de code in te vullen en te gebruiken via knop ‘waardebon toepassen’. Als je al verder geklikt hebt en je op de afrekenpagina bent aangekomen dan kun je de kortingsbon gebruiken door op de link in het blauwe veld bovenaan de pagina te klikken.
Een kortingsbon is normaal gesproken niet geldig op aanbiedingen en verzendkosten. Soms zijn bepaalde artikelen uitgesloten. Voor informatie over je specifieke kortingscode kun je een mailtje sturen naar info@zoezoo.nl
Bij ons kun je punten sparen voor korting! Bij elke bestelling die je plaatst met je account ontvang je spaarpunten. Voor elke €5,- die je besteed (excl. verzendkosten) ontvang je 1 spaarpunt. Elk spaarpunt is €0,10 korting waard. De spaarpunten kun je gebruiken bij een volgende bestelling. Je gebruikt de punten door in de winkelmand of op de afrekenpagina te klikken op ‘korting toevoegen’ in de blauwe balk bovenaan de pagina. Je kunt dan het aantal spaarpunten dat je wilt inwisselen invullen en gebruiken.
In veel gevallen: ja. Wij hebben verschillende leveranciers met een groot assortiment. Mocht je dus een product zoeken dat wij niet standaard hebben is er dus een grote kans dat wij dit wel kunnen bestellen. Het beste kun je informeren via info@zoezoo.nl.
Wij kunnen o.a. aan het hele Carnis, Nature Dog Food & Hunter assortiment komen, met daarnaast nog vele andere merken. Zoekt u een product van deze merken dan kunnen wij, als het bij de leverancier leverbaar is, dit voor je mee laten komen.
Indien alle producten op voorraad zijn wordt een bestelling dezelfde of de volgende werkdag verzonden. Normaal gesproken duurt het ongeveer 1 werkdag voor de bestelling dan wordt bezorgd door PostNL. In tijden van drukte kan het zijn dat het langer duurt. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn nemen we contact met je op.
Als je voor afhalen of regiobezorging gekozen hebt kun je de bestelling afhalen of bezorging verwachten op de ingevulde datum.
De verzendkosten hangen af van de bestelling en de gekozen levermethode.
Kies je voor verzending via PostNL en is jouw bestelling minder dan €10,- waard? Dan zijn de verzendkosten €7,95. Plaats je een bestelling met een waarde tussen €10,- en €69,- dan zijn de verzendkosten €5,95. Bestellingen boven €69,- verzenden we gratis.
Kies je voor regiobezorging (alleen in de regio) dan wordt een bestelling met een waarde vanaf €20,- gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen met een waarde lager dan €20,- vragen we €2,95 bezorgkosten.
Afhalen is op afspraak mogelijk en gratis.
Ja, wij hebben een afhaalpunt in Sevenum. Hier is het mogelijk jouw bestelling te komen afhalen. Dit kan alleen op afspraak. Wij hebben geen voorraad op de afhaallocatie dus vrije inloop is niet mogelijk.
Wij bezorgen ook in de regio (gemeente Peel en Maas, Horst aan de Maas, Venray en Venlo). Voor meer informatie kun je deze pagina bekijken.
Zodra de bestelling bij ons ontvangen is wordt automatisch een bevestigingsmail verzonden. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst of de mail in de spam terecht gekomen is.
Wanneer dat niet het geval is kun je contact met ons opnemen via info@zoezoo.nl.
Is er geen betaling afgeschreven? Dan is de bestelling niet gelukt. Neem contact met ons op of plaats de bestelling opnieuw.
Indien je bij een bestelling het verkeerde adres hebt ingevuld vragen we je dit zo snel mogelijk door te geven. Als het pakketje nog niet verzonden is dan kunnen we het adres nog aanpassen. Als het pakketje al verzonden is kunnen wij helaas niets meer doen. Het invullen van het juiste adres is je eigen verantwoordelijkheid.
Wij zien het als een bestelling 2 keer betaald is. We zullen dan altijd contact met u proberen op te nemen. Het teveel betaalde bedrag zal terugbetaald worden. De bestelling zal dus niet zomaar 2x verzonden worden.
PostNL zal het pakket bij je thuis proberen te bezorgen. Als je niet thuis bent kan het zijn dat het pakket bij de buren wordt afgegeven. Ook is het mogelijk dat het pakket naar een PostNL punt gebracht wordt. Via de PostNL app kun je bezorgvoorkeuren instellen, als je deze hebt ingesteld zal PostNL proberen het pakket volgens deze voorkeur de bezorgen.
Als het pakketje naar een PostNL punt gebracht wordt kun je het daar afhalen. Het pakketje blijft daar 7 dagen liggen. Als het pakket dan niet opgehaald is komt het pakket retour naar ons. We kunnen de bestelling dan opnieuw verzenden tegen nieuwe verzendkosten of de bestelling kan worden afgehaald (mail ons in dat geval voor een afspraak)
Als je niet thuis bent wanneer wij zelf het pakket via regiobezorging komen bezorgen vragen wij je dit ons van te voren te laten weten. We zullen dan een week later komen of je kunt ons een veilige plek doorgeven om het pakket achter te laten, zoals achter een poort of in een pakketkluis (mits groot genoeg). Dit is op eigen risico, kies een veilige plek, niet zichtbaar vanaf de straat en droog indien het regent. Zorg ervoor dat je de producten tijdig binnen kunt halen. Diepvriesproducten laten wij in de zomer nooit buiten achter. Als je een veilige plek wilt doorgeven kun je dit als opmerking bij je bestelling zetten of doorgeven via info@zoezoo.nl Zorg ervoor dat de instructies duidelijk zijn zodat we het pakket op de juiste plaats achter kunnen laten. Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering en is dit niet vooraf doorgegeven dan kunnen wij de volgende bezorgdatum opnieuw komen bezorgen. Houd er rekening mee dat als wij niemand aantreffen wij voor de nieuwe bezorgpoging €2,95 bezorgkosten rekenen, de bestelling kan ook (op afspraak) afgehaald worden.
Neem contact met ons op via info@zoezoo.nl. Vermeldt hierbij jouw bestelnummer en voeg indien van toepassing een foto van het product toe.
Het kan altijd eens voorkomen dat je een product wilt retour sturen. Je kunt een retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst. Na het aanmelden van de retour ontvang je verdere instructies voor de retourzending. Meer weten? Bekijk deze pagina.
Houd er rekening mee dat de producten voor zover mogelijk in de oorspronkelijke staat en verpakking teruggestuurd dienen te worden. Als het product meer dan nodig beschadigd is zal de waardevermindering in rekening gebracht worden.
De retourkosten zijn voor uw rekening.
We proberen altijd goede producten en service te leveren. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. Een klacht zullen we altijd proberen op te lossen. Je kunt de klacht melden via info@zoezoo.nl. We waarderen het als u ons de kans geeft de klacht netjes op te lossen.
Producten
Met een proefzakje brokken kun je uitproberen of jouw hond of kat de betreffende brokken lust voordat je een grote verpakking aanschaft.
Van verschillende soorten brokvoeding hebben wij proefzakjes ter beschikking. Deze sturen wij gratis mee met jouw bestelling.
Je kunt een proefzakje bestellen door op de product pagina van de brok te klikken op de link naar het proefzakje. Deze link vind je onderaan de beschrijving van de brokken. Je kunt maximaal 1 proefzakje van een bepaalde variant toevoegen aan jouw winkelwagen.
Indien je geen andere producten besteld betaal je de reguliere verzendkosten.
Indien er geen link onderaan de beschrijven staat hebben wij (op dit moment) geen proefzakjes van die brokken beschikbaar. Op dit moment hebben we proefzakjes van Carnis honden- en kattenbrokken.
Wij hebben veel natuurlijke producten in de webshop. Bijvoorbeeld gedroogde snacks. Deze snacks zijn alleen gedroogd, en niet bewerkt. Hierdoor kan er per batch verschil in zitten.
Als voorbeeld een geitenoor, de ene geit heeft vele grotere oren dan een andere. Zo kan er verschil in de maten van de oren zitten. De meeste van deze producten worden verkocht op gewicht. Als de oren klein zijn, zitten er dus meer in de verpakking.
Of een product geschikt is voor uw huisdier kan niet zomaar beantwoord worden. Dit is vaak namelijk van verschillende factoren afhankelijk. We helpen je graag bij de keuze van een product, neem gerust contact met ons op via info@zoezoo.nl
Weet je niet waar je moet beginnen met de voeding van jouw hond? Heb je een nieuwe hond of loop je met de huidige voeding van jouw hond tegen problemen aan? En ben je opzoek naar gericht advies?
Het is mogelijk om bij ons een voedingsadviesgesprek of -consult af te nemen. Als voedingsdeskundige voor honden (en orthomoleculair therapeut in opleiding) kunnen we voedingsadvies (onafhankelijk van ons eigen assortiment) gericht op de behoeftes van jouw hond geven. Bekijk voor meer informatie de pagina voedingsadvies.
Bij elk product staat een beschrijving. Wellicht is het mogelijk met deze informatie een keuze te maken. Kom je er niet uit? Je kunt altijd contact met ons opnemen voor advies via info@zoezoo.nl
De houdbaarheid van een product kan verschillen. Wij houden natuurlijk de houdbaarheid van onze producten in de gaten. Indien een product te dicht bij de houdbaarheidsdatum komt zal er korting gegeven worden. Producten met een korte houdbaarheid zijn te vinden in de categorie houdbaarheidsvoordeel. De houdbaarheidsdatum wordt als er korting gegeven wordt i.v.m. korte houdbaarheid altijd vermeld.
Ja, op afspraak is het mogelijk een tuigje of truitje te komen passen. Voor een afspraak kun je een mailtje sturen naar info@zoezoo.nl
Welk speelgoed geschikt is voor een dier is natuurlijk afhankelijk van wat hij of zij leuk vind. Wij denken graag met je mee. Zeker bij honden kan het soms voorkomen dat de hond alle speeltjes sloopt. Ook dan denken wij graag mee, wij hebben bijvoorbeeld knuffels die extra sterk gemaakt zijn. Helaas bestaan er geen onverwoestbare speeltjes, dus ook deze kunnen kapot. Je kunt het beste zelf inschatten of het speelgoed geschikt is voor jouw hond of kat. Daarnaast dien je ten alle tijden op het speelgedrag van je dier te letten en sloopgedrag te voorkomen. Op sloopschade zit geen garantie.