Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@zoezoo.nl

Bestellen

Je kunt je bestelling online betalen via iDeal of Creditcard. Indien je je bestelling komt afhalen kun je ook pinnen als je de bestelling komt ophalen.

Je kunt een kortingsbon op 2 manieren gebruiken. In de winkelmand heb je de optie de code in te vullen en te gebruiken via knop ‘waardebon toepassen’. Als je al verder geklikt hebt en je op de afrekenpagina bent aangekomen dan kun je de kortingsbon gebruiken door op de link in het blauwe veld bovenaan de pagina te klikken.

 

Een kortingsbon is normaal gesproken niet  geldig op aanbiedingen en verzendkosten. Soms zijn bepaalde artikelen uitgesloten. Voor informatie over je specifieke kortingscode kun je een mailtje sturen naar info@zoezoo.nl

Bij ons kun je punten sparen voor korting! Bij elke bestelling die je plaatst met je account ontvang je spaarpunten. Voor elke €5,- die je besteed (excl. verzendkosten) ontvang je 1 spaarpunt. Elk spaarpunt is €0,10 korting waard. De spaarpunten kun je gebruiken bij een volgende bestelling. Je gebruikt de punten door in de winkelmand of op de afrekenpagina te klikken op ‘korting toevoegen’ in de blauwe balk bovenaan. Je kunt dan het aantal spaarpunten dat je wilt inwisselen invullen en gebruiken. 

In veel gevallen: ja. Wij hebben verschillende leveranciers met een groot assortiment. Mocht je dus een product zoeken dat wij niet standaard hebben is er dus een grote kans dat wij dit wel kunnen bestellen. Het beste kun je informeren via info@zoezoo.nl.

Wij kunnen aan het hele Carnis & Hunter assortiment komen, met daarnaast nog vele andere merken. Zoekt u een product van deze merken dan kunnen wij, als het bij de leverancier leverbaar is, dit voor je mee laten komen.

Indien alle producten op voorraad zijn wordt een bestelling dezelfde of de volgende werkdag verzonden. Normaal gesproken duurt het ongeveer 1 werkdag voor de bestelling dan wordt bezorgd door PostNL. In tijden van drukte kan het zijn dat het langer duurt. Mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn nemen we contact met je op. 

Als je voor afhalen of regiobezorging gekozen hebt kun je de bestelling afhalen of bezorging verwachten op de ingevulde datum.

Onze verzendkosten zijn €5,95. Bij bestellingen vanaf €70,- is verzending gratis. Indien een bestelling naar België verzonden wordt zijn de verzendkosten €7,95 en vanaf €100,- gratis.

De verzendkosten bestaan uit de verzendkosten voor de pakketdienst en de verpakkingsmaterialen. Dit betekend dat wij een gedeelte van de verzendkosten voor je betalen, omdat de verzendkosten voor ons hoger uitkomen dan €5,95

Afhalen is gratis en regiobezorging is gratis zolang de lockdown geldt.

Indien je alleen maar producten met 9% btw in de winkelmand hebt hoeven wij minder belasting over de verzendkosten te berekenen. De verzendkosten zijn in dat geval €5,36.

Ja, wij hebben een afhaalpunt in Sevenum. Op vaste dagen kunt u uw bestelling komen afhalen. Wij hebben geen voorraad op de afhaallocatie dus vrije inloop is niet mogelijk.

Wij bezorgen ook in de regio (gemeente Peel en Maas, Horst aan de Maas en Venlo). Voor meer informatie kun je deze pagina bekijken.

Zodra de bestelling bij ons ontvangen is wordt automatisch een bevestigingsmail verzonden. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst of de mail in de spam terecht gekomen is.

Wanneer dat niet het geval is kun je contact met ons opnemen via info@zoezoo.nl.

Indien je bij een bestelling het verkeerde adres hebt ingevuld vragen we je dit zo snel mogelijk door te geven. Als het pakketje nog niet verzonden is dan kunnen we het adres nog aanpassen. Als het pakketje al verzonden is kunnen wij helaas niets meer doen. Het invullen van het juiste adres is je eigen verantwoordelijkheid. 

Wij zien het als een bestelling 2 keer betaald is. We zullen dan altijd contact met u proberen op te nemen. Het teveel betaalde bedrag zal terugbetaald worden. De bestelling zal dus niet zomaar 2x verzonden worden. 

Als het pakket verzonden is met PostNL zal het pakket bij de buren bezorgd worden of komt er mogelijk een 2e bezorgpoging. Als het dan niet lukt kan het zijn dat je het pakket moet ophalen bij een PostNL locatie. Als het pakket dan niet opgehaald wordt komt het pakket retour naar ons. We kunnen de bestelling dan opnieuw verzenden tegen nieuwe verzendkosten of de bestelling kan worden afgehaald (mail ons in dat geval voor een afspraak)

Indien u niet thuis bent als wij zelf het pakket via regiobezorging komen bezorgen vragen wij u dit van te voren te laten weten. We zullen dan een week later komen. Mocht u niet thuis zijn en is dit niet doorgegeven dan kunnen wij de volgende bezorgdatum opnieuw komen bezorgen. Als regiobezorgkosten van toepassing zijn worden deze opnieuw in rekening gebracht.

Neem contact met ons op via info@zoezoo.nl. Vermeldt hierbij jouw bestelnummer en voeg indien van toepassing een foto van het product toe.

Het kan altijd eens voorkomen dat je een product wilt retour sturen. In dat geval kun je mailen naar info@zoezoo.nl. U dient dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen.

Houd er rekening mee dat de producten voor zover mogelijk in de oorspronkelijke staat en verpakking teruggestuurd dienen te worden. Als het product meer dan nodig beschadigd is zal de waardevermindering in rekening gebracht worden. 
De retourkosten zijn voor uw rekening.

We proberen altijd goede producten en service te leveren. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. Een klacht zullen we altijd proberen op te lossen. Je kunt de klacht melden via info@zoezoo.nl. We waarderen het als u ons de kans geeft de klacht netjes op te lossen.

Producten

Of een product geschikt is voor uw huisdier kan niet zomaar beantwoord worden. Dit is vaak namelijk van verschillende factoren afhankelijk. We helpen je graag bij de keuze van een product, neem gerust contact met ons op via info@zoezoo.nl

Bij elk product staat een beschrijving. Wellicht is het mogelijk met deze informatie een keuze te maken. Wij kunnen hier natuurlijk ook bij helpen. Dit is maatwerk. Voor gericht voedingsadvies kunt u ons een mailtje sturen naar info@zoezoo.nl, wij denken graag met je mee.

Wij hebben niet bij elk product de houdbaarheid vermeld staan, omdat dit simpelweg systeemtechnisch niet zomaar bij te houden is. Wij houden wel de houdbaarheid van onze producten in de gaten natuurlijk. Indien een product te dicht bij de houdbaarheidsdatum komt zal er korting gegeven worden. Producten met een korte houdbaarheidskorting zijn te vinden in de categorie OP=OP.

Ja, op afspraak is het mogelijk een tuigje of truitje te komen passen. Voor een afspraak kun je een mailtje sturen naar info@zoezoo.nl

Welk speelgoed geschikt is voor een dier is natuurlijk afhankelijk van wat hij of zij leuk vind. Wij denken graag met je mee. Zeker bij honden kan het soms voorkomen dat de hond alle speeltjes sloopt. Ook dan denken wij graag mee, wij hebben bijvoorbeeld knuffels die extra sterk gemaakt zijn. Echter betekend dit niet dat een speeltje onverwoestbaar is. Helaas bestaan onverwoestbare speeltjes nog niet. Een hond die sloopt zal dus elk speelgoed kapot kunnen krijgen. Je dient dus ten alle tijden op het speelgedrag van je dier te letten. Op sloopschade zit geen garantie.